Ремонт газомасляних амортизаторів

Для безпеки водія та пасажирів необхідно звернути увагу! Проводьте профілактику амортизаторів кожні 20 000 км.

Пристрій газомасляних двотрубних амортизаторів працює так, що газ, що знаходиться в зовнішньому циліндрі тисне на мастило витісняючи шток з внутрішнього циліндра, виключаючи провали і спінювання мастила, а завдяки газовому підпору сальник щільніше прилягає до штока. Згодом тиск газу в амортизаторі поступово знижується згодом утворюючи масляні потіки. Це нормальний природний процес, оскільки відбувається витік газу із зовнішнього циліндра, особливо цей процес прогресує за низьких температур.

5 причин заправити амортизатори газом:

  • Безпека
  • Кліренс
  • Стійкість
  • Комфорт
  • Керованість

Втрата мастила в амортизаторі погіршує їздові характеристики підвіски, що призводить до збільшення гальмівного шляху, більш валкої поведінки в поворотах, знижується кліренс і т. д.

Однак, якщо нічого не робити, амортизатор почне стукати на нерівних ділянках дороги і стане непридатним. В результаті збільшується навантаження на клапанну систему перепуску олії, розбиваються внутрішні перепускні клапани, після чого одним додаванням мастила та газу амортизатор вже не відновити.

Ми пропонуємо Вам комплексний підхід до відновлення газомасляних амортизаторів за заводською технологією «Закачування газу», яка проводиться без розбору амортизатора.

Вчасно ВІДНОВИТИ амортизатори в рази ДЕШЕВШЕ, ніж купувати нові!