Чистка інжекторів

Інжектор – струменевий насос для стиснення газів та пари, а також нагнітання рідини. За допомогою інжектора рідина, газ чи пара нагнітається в резервуар із підвищеним тиском.

Чищення інжекторів на СТО32. У процесі використання навіть самого ідеального двигуна, в якому використовуються найкраще паливо та олія, виникнення цілого комплексу шкідливих відкладень все одно залишається неминучим. Відкладення такого роду носять різний характер, причому кожен їхній вид має властивість відкладатися на певних деталях. Наприклад, тверді і вуглецеві відкладення виникають на форсунках, коксові і смолисті – на тарілках впускних клапанів, а сажа осідає майже по всьому тракту.

Основними причинами звернення до ремонту є:

  • Важкий запуск двигуна;
  • Нестабільна робота двигуна на перехідних режимах та холостому ході;
  • Значна втрата потужності та погіршення динаміки розгону двигуна;
  • Помітне збільшення витрат палива;
  • Підвищення токсичності відпрацьованих газів;
  • Пропуски займання та хлопків у випускній системі;
  • Швидкий або різкий вихід з ладу лямбда-зонда (кисневого датчика) і каталітичного нейтралізатора;
  • Різкі проблеми з запуском автомобіля в холодну погоду.

В результаті професійно проведених робіт з чищення інжектора значно покращуються всі динамічні характеристики Вашого автомобіля, на 3-5% зменшується витрата палива, стабілізується холостий перебіг автомобіля та значно полегшується запуск у холодну та сиру погоду.

Прочищення інжекторів на СТО 32 відбувається на сертифікованому заводському устаткуванні із застосуванням висококласної стендової автомобільної хімії.

Стенд для глибокого чищення форсунок застосовується при кавітаційному очищенні електромагнітних форсунок, які були попередньо демонтовані з паливної рампи.

Форсунка виготовлена ​​таким чином, щоб спрямовувати досить точну кількість палива в колектор двигуна і є клапаном з електричним керуванням. Мінімально необхідна кількість паливної рідини розраховується блоком керування автомобіля, який, зі своєї черги, зчитує інформацію, що надходить від різних датчиків двигуна, і потім розраховує інтервал часу, протягом якого необхідно тримати форсунку у відкритому стані (цей період дорівнює 2 – 15 мс). Потім чітко виміряна порція паливної рідини розпорошується через сопло, розмір якого приблизно 0.002 дюйми.

Проблеми починаються тоді, коли різні присадки та домішки, які містяться в паливі, забруднюють інжектор. Найчастіше ці проблеми виникають безпосередньо всередині тіла інжектора на голці клапана, розпилювача, посадкового місця голки та у кошику фільтра. Шар такого нагару завтовшки 5 мікрон на голці клапана здатний на 25% обмежити подачу палива.

Бруд у паливній системі та різні хімічні забруднення також здатні значно засмічити внутрішній кошик фільтра форсунків. Крім проблем з обмеженням подачі палива, забруднення може призвести до зміни форми розпилу форсунки. Так як розпилювач виготовляється з допуском в 0.00004 дюйма, будь-яке, навіть незначне забруднення критично впливає на форму факела розпилення і місце правильного і точного факела розпилення займає факел неправильної форми, підтікання, що призводять до неправильного згоряння палива і про згоряння палива.

Фізичний механізм, який лежить в основі технології, що застосовується, полягає у виникненні парогазових бульбашок у потоці паливної рідини при різкому русі клапана форсунки і подальшому схлопуванні бульбашок під дією тиску навколишнього рідкого середовища, і називається гідродинамічною кавітацією, яка, у свою чергу, і робить очищення каналу подачі палива форсунки.

Стенди для чищення форсунків призначені для діагностики та очищення каналів подачі паливної рідини. На таких стендах перевіряється опір обмоток форсунок, механічні властивості включення-вимикання та продуктивність.